Wikipedia

Результаты поиска

четверг, 12 декабря 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Завдяки цьому модулю я зрозуміла, що повинна включати учнівська діяльність. Я навчилася працювати з таблицею в вікі-сайті. Також я виконувала всі завдання, які пропонувались в цьому модулі. Виконуючи іх, я ще більше зрозуміла значення розробки проекту. Я створила на кожну групу окремий вид учнівської діяльності. Ми працювали з планами проекту, постійно їх удосконалювали та змінювали щось на нове, тому що з кожним тренінгом з'являються все більш нові, яскраві та творчі ідеї. Все більше я розумію, що це дуже захоплююче та корисне завдання. Робота над проектом сприяє пізнавальній активності та творчій діяльності.
Мені є до чого прагнути, тому я впевнена, що моя мета буде досягнена.

Комментариев нет:

Отправить комментарий