Wikipedia

Результаты поиска

понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль 1. Рефлексія

Модуль перший дав змогу мені поставити перед собою цілі, які я дійсно зможу реалізувати під час роботи з програмою Intel. За допомогою своїх поставлених цілей я зможу вдосконалити свої знання, досягти успіху в своїй педагогічній діяльності. Я зможу це зробтити, виконуючи різного типу завдання, створення проектів та проявлення творчих здібностей.  
Чіткі та конкретні цілі на тренінгу допоможуть мені тим, що я знаю до чого мені прагнути,
Наш світ не стоїть на місці, все змінюється, в тому числі і на освітянській ниві, тому дані ресурси програми допоможуть підвищити професійний рівень тим, що він надає нам нові можливості та способи проявлення себе як справжнього майстра своєї справи.                                

1 комментарий:

  1. Ліля, ви абсолютно вірно сказали, що конкретні цілі допоможуть вам швидше прийти до вашої мети, але намагайтеся більше висвітлювати свої думки, а не розповідати матеріал модуля.

    ОтветитьУдалить